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Beato Angelico

Firenze, Palazzo Strozzi, 26 settembre 2025 - 25 gennaio 2026.
A cura di Carl Brandon Strehlke.
Testi di Stefano Casciu, Marco Mozzo, Angelo Tartuferi.
Venezia, 2025; ril., pp. 456, 300 ill. col., cm 24x29.

prezzo di copertina: € 80.00

Beato Angelico

Costo totale: € 80.00 € 189.00 aggiungi al carrello carrello

Libri compresi nell'offerta:

Beato Angelico

Firenze, Palazzo Strozzi, 26 settembre 2025 - 25 gennaio 2026.
A cura di Carl Brandon Strehlke.
Testi di Stefano Casciu, Marco Mozzo, Angelo Tartuferi.
Venezia, 2025; ril., pp. 456, 300 ill. col., cm 24x29.

OMAGGIO (prezzo di copertina: € 80.00)

Beato Angelico

Marche e Toscana. Terre di grandi maestri tra Quattro e Seicento

Ospedaletto, 2007; ril., pp. 320, ill. col., tavv. col., cm 25,5x29.

OMAGGIO (prezzo di copertina: € 77.00)

Marche e Toscana. Terre di grandi maestri tra Quattro e Seicento

Segni dell'Eucarestia

A cura di M. Luisa Polichetti.
Ancona, Osimo, Loreto Jesi, Senigallia, Fabriano e Metelica, 23 giugno - 31 ottobre 2011.
Torino, 2011; br., pp. 221, ill. b/n e col., cm 24x28.

OMAGGIO (prezzo di copertina: € 32.00)

Segni dell'Eucarestia

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NYC Marathon. Do not cross

Damiani

Bologna, 2016; ril., pp. 80, 60 ill. col., cm 30,5x23.

ISBN: 88-6208-497-8 - EAN13: 9788862084970

Soggetto: Collezioni,Fotografia

Periodo: 1960- Contemporaneo

Luoghi: Extra Europa

Extra: Arte Americana

Testo in: testo in  italiano  

Peso: 0.79 kg


In 'NYC Marathon: Do Not Cross', the Milanese photographer Marco Craig gathers the photos he took as he ran the New York City Marathon.

Craig describes his experience at the most famous marathon in the world through images from inside the race and not from the edges, thus offering a perspective from someone who experiences the atmosphere and the energy of the competition in person. "The idea was to produce portraits of the real element that nourishes and makes this race special: the public" says Craig. "Every year, tens of thousands of people pour into the streets to encourage all the participants in the Marathon. Through the boroughs of Brooklyn, Queens, the Bronx, and Manhattan, the crowd accompanies you with its support, affection, inventiveness, offering water and food, encouraging you and screaming the name printed on your shirt. And all this even manages to give you respite from the atrocious effort needed to finish the race. New York can be a cruel and merciless city, but not on the day of the Marathon."

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